Saturday, July 16, 2011

13 Julai Wan Azizah telah dilacurkan oleh Anuar Ibarhim hari ni..

Jan pening nie bang..

Hari tu, 13 Julai Kes Liwat Anwar Ibrahim telah bersambung semula yang mana setelah Rayuan Dato Seri Anwar Ibrahim yang sebelum ini memohon agar Mahkamah Rayuan menggugurkan Hakim Mahkamah Tinggi telah di tolak.

Sebelum ini Gomo ada nyatakan mengenai perbicaraan pada 13 Julai ini yang mana Anwar Ibrahim akan dipanggil untuk membela diri dan Anwar Ibrahim akan turut menampilkan saksi Saksi Alibi nya. Saksi utama bagi membela Anwar Ibrahim adalah Wan Azizah isteri beliau sendiri.


Artikel Berkaitan KLIK DI SINI

Apakah Kes Liwat akan di tangguhkan lagi? Atas alasan apa pula kali ini? Dari amatan Gomo maka tidak lah mustahil Kes Liwat akan di tangguhkan pada hari ini memandangkan sebelum ini sudah berpuluh puluh kali ianya ditangguhkan atas alasan yang tidak munasabah.

Rakyat diminta untuk menilai sendiri akan perbicaraan Kes Liwat Ini yang mana Dato Seri Anwar Ibrahim cuba sedaya upaya melarikan diri dari Proses Undang undang dan Keadilan yang kononya beliau dan Pakatan Rakyat perjuangkan.

Hari ini Tarikh Besar buat kita dalam melihat sejauh mana Keberanian Dato Seri Anwar Ibrahim dalam membela dirinya dari pertuduhan Liwat yang di hadapi. Semoga Hakim mahkamah tinggi menjalankan proses perbicaraan tersebut bagi pembelaan seadilnya buat mangsa Liwat Saiful Bukhari Azlan.

Sumber : www.papagomo.com

No comments:

Post a Comment