Thursday, July 21, 2011

Sikap Pemimpin UMNO

Ini video yg admin perolehi dari laman blog sahabat-sahabat yg lain. Admin cuma mahu pinta para pembaca sekalian menonton sehingga habis video di bawah ini.


Sudah habis tgk kan? Banyakkan kesimpulan yg dapat kita huraikan dari video di atas.

Inilah sikap sebenar pemimpin UMNO yg tidak mengira fahaman politik dalam apa jua situasi tidak semestinya kematian bahkan semasa sakit pun pemimpin UMNO tetap turun menziarahi pemimpin pembangkang.


Jika dilihat pada video di atas, penerimaan org-org PAS sgt baik kpd pemimpin-pemimpin UMNO ni terutamanya dari muslimat PAS. Nampak tak betapa terujanya mereka ingin bersalaman dan berlaga pipi dgn pemimpin Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil (admin pun teruja gitu).

Itu membawa maksud bahawa pemimpin UMNO/negara sebenarnya disanjung oleh rakyat tetapi mungkin atas desakan pemimpin parti dan ketua keluarga mereka, maka semua kepimpinan UMNO dianggap sangat teruk oleh PAS. Persepsi ini sebenarnya mampu diubah dan UMNO/BN boleh melihat ini sebagai satu cara terbaik menarik sokongan ahli PAS kpd kerajaan.

Cuba nanti segala bentuk majlis yg dianjurkan PAS, pemimpin negara datang je sekadar singgah sebentar, bertanya khabar dan bertanyakan perjalanan majlis bagaimana dan sudikanlah hulur bantuan jika memerlukan.

Tapi ingat bukan main redah mcm Nurul Izzah buat di area Pantai Dalam tu (http://semuthitam80.blogspot.com/2011/06/papa-sibuk-politiking-agama-nurul-izzah.html) hehe. Admin yakin nanti rakyat dapat menerima secara perlahan-lahan pendekatan yang dilakukan oleh pemimpin UMNO. Mungkin para pemimpin sekalian, boleh mulakan dgn menziarahi si mati yg asalnya adalah bukan ahli UMNO. Ini semua adalah strategi dan perancangan terbaik utk masa depan negara.

Sumber : bersih3suku.blogspot.com

No comments:

Post a Comment